torsdag 9. november 2017

Til og fra tags

Er dere igang med julegavene?
Ja da trenger vi noen fine Til og Fra lapper 
Jeg har brukt ferdige tags.
De på bilde 1 er en pakke med 100stk som er kjøpt hos Hobbygarasjen.
Akkurat passe størrelse til min pynt

Først så stempler jeg Til Fra på baksiden og så God Jul på kanten framme.
Juletrærne er en dies fra Marianne design, men hvilket som helst dies kan brukes.
Reinsdyret mitt er en punch, men en dies kan også brukes.
Nettbutikken har forskjellige utvalg av disse produktene


På disse lappene har jeg først lagt på rødt Sparkle medium med
en stensil fra Tim Holtz..
Stempel fra eget lager på kraft kartong og kuttet ut med dies.
Bladene er en punch.




Lise

Jeg har laget 3 forskjellige tag.
Svart tag: For å lage gull blomstene så har jeg først malt et ark med Starlight.
Dies fra Sizzix og bokstavklistremerker
Oval tag: Kraft kartong og blomsten kuttet ut i glitter ark med dies fra Sizzix.
Siste tag er pyntet med stempel fra Papirdesign
og punch kant fra Martha Stewart.



Nå er bloggen vår blitt ren inspirasjons for dere trofaste lesere.
Men vi vil gjerne gi noe tilbake, til dere som tar seg tid til å legge igjen en kommentar
under våre innlegg igjennom måneden.
Vi trekker et gavekort på 100.- som kan brukes i nettbutikken..


Hilsen design teamet

5 kommentarer: